Panasonic KX-TG7223NLS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TG7223NLS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jan8 06-10-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Nadat de laatste van de 3 handsets van de slechts 1,5jaar oude Philips het had begeven moesten we gaan shoppen.

Panasonic scoort op alle punten beter dan de Philips. Geen uitval, geen contact verlies met het hoofdstation, geen onduidelijke meldingen van storingen, een stabiel geluidsniveau, geen ruis, geen onverstaanbare stemmen enz.
Wat bruikbaarheid betreft werkt wat we nodig hebben, alleen is soms het signaal op het balkon (9 meter, 1 muur en een raam) matig.
Onze eisen waren:
-3 handsets
-synchonisatie telefoonboek
-mooi uiterlijk
-geluidsniveau regelbaar
-meerdere ringtoons mogelijk

Het enige wat ik erg slecht vind aan deze set is de veeeeel te velle ingebouwde lamp welke niet uit te zetten is. Ik snap niet dat fabrikantien niet het verschil weten tussen een telefoon en een lamp! Naast energie verspilling is het bijzonder hinderlijk in de slaapkamer. Hoewel minder erg dan de Philips met een altijd knipperrende lampje is een schaduw werpende telefoon een goede reden om deze niet te kopen. Helaas is dit in de winkel niet te zien. Dus we zitten wederom met afgeplakte handset.

JJasperO 27-01-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

De telefoonset werkt naar behoren. Na maanden gebruik geen problemen ondervonden, behalve dat 1 a 2 keer een handset weigerde een beltoon te laten horen als we gebeld werden. Omdat het basisstation dan wel geluid maakt, of een andere set, is het niet zo dat we die enkele keer niet wisten dat de telefoon niet af ging.

De telefoons zijn makkelijk in gebruik (qua instellen e.d.) en heeft voldoende opties. In het oog springen de interne communicatie (handset naar handset) en het doorverbinden van een binnenkomend telefoontje als de private optie (meeluisteren niet mogelijk).

Ik wilde stellen dat het antwoordapparaat niet naar behoren werkt, maar nadat ik deze zojuist opnieuw heb ingesteld en heb getest kom ik tot de conclusie dat het antwoordapparaat wel werkt. Ik was onder de indruk dat deze de laatste tijd weigerde de telefoon aan te nemen, maar dat kan dus een vergissing zijn...

Het enige dat ik verder op deze set heb aan te merken is dat de beltoon opties mager zijn. Je hebt 4 beltoon opties die heel irritant en gestresst zijn waarvan de eerste nog acceptabel is en daarnaast heb je enkel een scala aan kermismelodieen.

Miss Carolien 11-06-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Wat een fijn toestel,makkelijk in het gebruik.
Heerlijk handsfree
We hopen dat deze net zolang mee gaat als onze vorige panasonic dect telefoon.Die heeft het 10 jaar naar behoren gedaan

Joep 01-06-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Een heel gebruiksvriendelijk toestel. Zeer duidelijke handleiding. Instructies zijn zeer eenvoudig en eenduidig toe te passen. Kopieren van een ingevoerd telefoonboek naar andere handsets werkt heel simpel en goed. Tekst op display is duidelijk en overzichtelijk. Een aanrader.

ChrissyP. 25-03-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Ik heb deze triple-set gekocht en ik ben er helemaal tevreden over. Ik vind de 14 beltonen genoeg om uit te kiezen, het is tenslotte geen mobieltje. Nummerherkenning van @home werkt perfect en doorverbinden en intercomfunctie en de speakerfunctie zijn een verademing na mijn Siemens dect telefoon uit de oertijd.

nicole4 13-03-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

We hebben de panasonic een paar dagen in ons bezit.Echt een geweldige telefoon,makkelijk menu.
En je hoeft alle telefoon nummers maar in een telefoon te zetten,en naar de andere 2 telefoons kun je ze dan kopieren.

hilda 28-02-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

de telefoon is echt super na alles wat we met andere telefoons mee hebben gemaakt, alleen het veranderen van de beltonen lukt mij niet, voor de rest heel tevreden.

Simeon 18-02-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Had eerder drie minder goede ervaringen met Philips telefoons, dus laatste set (Philips SE4452S/22) omgeruild voor deze en ik moet toegeven; een verademing. Degelijke uitvoering, incl. software. Alles zit erop wat ik ervan verwacht en een uitstekende accu-score. Duidelijk belsignaal. Is ook mooi in te stellen allemaal. Absolute aanrader in deze prijsklasse. Duurzaamheid is natuurlijk nog niet vast te stellen, maar afgezet tegen al die Philips-troep (hoor nou wat ik zeg als voormalig trouw philipsklant :-) geef ik ook voor deze categorie een nu al verdiende 10 (laat ik eens gek doen :D)

brikysa 04-02-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

na heel wat reviews te hebben doorgespit, uiteindelijk deze telefoon gekocht. Wat een supertelefoon. Alles wat wij wilden zit erop, makkelijk te bedienen en je kan vanaf alle drie de telefoons het antwoordapparaat afluisteren. Ook het intern doorschakelen is super handig. Heleboel leuke deuntjes om uit te kiezen. Het telefoonboek kan je makkelijk kopieren van de ene telefoon naar de andere. Je kan ook de belniveaus per handset aanpassen. In de slaapkamer hoeft hij niet zo hard af tegaan. Je kan hem zelfs helemaal geluidloos zetten. Ook het handsfree bellen gaat prima, goed geluid zonder dat de ander even wegvalt als er even niks gezegd is.( gebeurd wel bij alle siemens telefoons). Verder ligt hij lekker is de hand en is niet te licht zodat hij makkelijk valt maar ook niet te zwaar. Wij hebben digitale telefonie van @home en de nummerweergave werkt ook prima.
Dus al met al, zoek je een goede telefoon met een hoop gemaksvoorzieningen, dan is dit de keus.
Het enige nadeel tot nu toe wat ik heb kunnen ontdekken is dat het basisstation bij een oproep een ander geluid maakt. Misschien is dit ook nog op te lossen.

SuPan 30-01-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Voor deze heb ik een Philips dect 211 telefoon gehad. Wat een derde wereld was dat vergelijkt met dit! Deze Panasonic heeft een heel lugisch/simpel menu, alles is duidelijk en je hebt alles wat je in een draadloze telefoon wil hebben. En nog veel meer! Geweldige feature: je kan kiezen het aantal keer dat de bel over gaat voordat het antwoordapparaat aan gaat! Ook afluisteren van berichten van alle 3 toestellen is ook een extratje. Tussen toestellen bellen, ook handig. Geluid is ook heel goed, alleen is het soms een beetje storend als je je eigen stem hoort door de speakertje. Ik heb het niet over ECHO stem (die door slechte verbinding voorkomt) maar echte signaal van je stem die direct naar de speaker gaat. Maar het is gewoon even wennen.

Echter, een grote MIN: beltonen!!! Die zijn echt, echt, ECHT VRESELIJK!!! Op z’n netjes gezegt – bedacht door iemand die hele dag door zuid-amerikaanse series op TV kijkt. Ik kan me niet voorstellen dat iemand het meeste van deze beltonen gaat echt gebruiken (behalve als grap). Maar er zijn toch 2 ofzo die wel gebruikt kunnen worden. Met moeite. Maar als je dit kan slikken, heb je een hele goeie telefoon.

carola2 27-01-2008

Fantastische telefoons.
De handsets werken 'samen'. Dwz dat wanneer ik een naam invoer in de ene handset,
ze heel simpel door kan sturen/ kopiëren naar de andere handset. zo ben je met iedere
handset helemaal up-to-date. Datum en tijds aanduiding op handset, antw. app. bedienen
via iedere handset. Je hebt geen gebruikersboekje nodig om te snappen hoe de telefoon
werkt. Heel goede geluidskwaliteit, handsfree werkt zoals iedere handsfree telefoon
matig, hoewel de luidspreker om naar de ander te luisteren formidabel is. ëen serie
hoger van deze heeft een koptelefoon aansluiting, maar heeft weer veel minder spreektijd
zonder opladen. zo tel je de plussen en de minnen. Maar eigenlijk is er geen min
te bedenken, alleen voor diegenen die een telefoonboek van méér dan 50 namen/telefoonnummers
wil inprogrammeren heeft aan deze telefoon te weinig.

Henk1947 10-01-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Prima telefoon. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Werkt uitstekend. Eenvoudig te installeren. Zelfs mijn oude oude Loewe en Medion handsets worden feilloos herkent en werken geweldig op het basisstation.
Ringtones beperkt. Geluissterkte belsignaal zou luider kunnen. Antwoordapparaat werkt ook prima. Simpele bediening!

MauHe 03-01-2008
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Toestel gekregen met Kerstmis en tot nu toe ben ik er heel tevreden over. Gemakkelijk in te stellen en te gebruiken. Handige functies: overzetten van telefoonboek naar andere handsets, wijzigingen uitgevoerd via de hoofdhandset gelden tegelijkertijd voor de andere handsets, instelling waardoor je bij een binnenkomend gesprek niet eerst een toets hoeft in te drukken om het gesprek aan te nemen, eindelijk voldoende ruimte voor het invoeren van namen in het telefoonboek. Minpuntjes: weinig aansprekende belsignalen, nummerweergave niet direct maar eerst ongeveer een seconde binnenkomend gesprek. geen nummering van de afzonderlijke handsets. Maar deze vallen in het niet bij de vele pluspunten van dit toestel. Wat mij betreft een aanrader, zeker na de Profoon die ik hiervoor had.

wil G. 27-12-2007
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Super telefoon en dat voor weinig geld. Alles functioneert gewoon goed. Makkelijk te installeren. Voer je instellingen in op een van de drie telefoons en je vind ze ook terug op de andere 2.
De set voelt ook zeer degelijk aan. Reden om bij duurzaamheid een 9 te geven.
Ringtones zijn niet echt fijn. Het enige minpuntje!

mastrigt 19-12-2007
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Handzaam, goed bereik, veel features, goed geluid. Overdraagbaar telefoonboek is een zegen, Beltones zijn vreselijk. Jammer dat je de handsets geen naam kunt geven.........

Franklin46 16-12-2007
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Prima set, kan eigenlijk tot dusver geen minpunten ontdekken. Echt handig is het downloaden van het telefoonboek naar de andere handsets. Het intikken van je telefoonboek in het 2e en 3e handset is vaak een karweitje dat op de lange baan terecht komt. Nu hebben we al onze nummers overal in huis. Ondanks al het aanwezige betonijzer is de verbinding met het basisstation veel beter in vergelijking met ons vorige set. Verder werkt deze set op standaard oplaadbare AAA-batterijen en dat is wel zo goedkoop bij eventuele vervanging. Duidelijk display en niet van dat veredelde spijkerschrift wat je soms ziet. Beslist geen miskoop.

FLO97 05-12-2007
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Heeerlijk duidelijk eenvoudig te bedienen toestel met zeer veel mogelijkheden.
Ook het overzetten van de Tel. nummers naar de andere stations is simpel te doen!
Geluids niveau van de bel en gesprek volume goed te regelen / in te stellen.
Al met al echt aan te bevelen!

R. Driessen 03-11-2007
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Ben sinds enkele dagen in bezit van deze toestellen. Moet zeggen ben onder de indruk hoe makkelijk alles te regelen en in te stellen is. Geluid is zeer duidelijk. Wat helemaal top is 1 keer telefoonnummers in typen en je kan ze kopieëren naar de handsets.

Jacq.B 01-11-2007
Geschreven voor: Panasonic KX-TG7223NLS

Sinds enkele dagen zijn wij in het bezit van deze set.
Ik mag wel zeggen dat wij onder de indruk zijn van zijn mogenlijkheden, zeker gezien de prijsklasse.Zeer gebruiksvriendelijk en een prima geluid. de handsfree functie is erg goed. Zeer duidelijk te verstaan allemaal. Telefoon,intercom en antwoordapparaat ineen.Nummerweergave zowel voor telefoon- als kabelnetwerk.
Echt een aanrader!